خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقيه سپاه استان قزوین؛

خانواده شهدا شمع های فروزان انقلاب در مسیر تعالی جامعه هستند 

سرهنگ همتی گفت :خانواده شهدا شمع فروزان این انقلاب هستند و همه ما باید در تکریم خانواده شهدا و پاسداشت راه خون شهیدان در مسیر تعالی گام برداریم.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۰۰
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ اکبر همتی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه جمعی از مسوولان سپاه شهرستان آبیک به مناسبت ایام دهه ولایت با خانواده شهید صدیق شریفی در زیاران دیدار کرد.

سرهنگ همتی در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: همه ما باید در تکریم خانواده شهدا و پاسداشت راه و خون شهیدان در مسیر تعالی گام برداریم.

وی اظهار داشت: خانواده شهدا و مادران شهدا شمع فروزان این انقلاب هستند و این انقلاب تا ظهور حضرت مهدی(عج) مدیون خانواده های معظم شهیدان هستیم.

همتی در پایان گفت: حضور در منازل خانواده شهدا و دیدار با مادران و پدران شهدا برای ما یک قوت قلب است تا بتوانیم در مسیری که فرزندان شما برای ما ترسیم کرده اند قدم بگذاریم.

گفتنی است شهید صدیق شریفی‌ زیارانی، پنجم شهریور ۱۳۳۵، در روستای زیاران از توابع شهر آبیک به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. این شهید بزرگوار در بیست و ششم دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به صورت، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار